wtorek, 18 grudnia 2018

Niespodziewany post *Edit*

Ogłoszenia Parafialne!!!!

1.numer GG został znów aktywowany, więc jeżeli ma ktoś ochotę ze mną popisać to serdecznie zapraszam
 
64629396

2. Snapchata również założyłam nowego specjalnie dla was, więc zapraszam do wysyłania zaproszeń.Na pewno przyjmę wszystkich <3




4.Bilans na dziś-----> max 600 kcal.....nie liczyłam dokładnie ale 250 ml grzańca -->263 kcal  oraz trochę carrbonarra, (max 150 gram...czyli około 340 kcal )

5.Co dziś się stało?  jakiś frajer wjechał we mnie na skrzyżowaniu co na szczęście skończyło się tylko zarysowaniem mojego samochodu,oraz zasłabłam w pracy w toalecie co również skończyło się tylko lekkim stłuczeniem policzka :3

6.Co do kontrolowanych napadów. Oczywiście nie będzie to łatwe na początku.Będziecie się modlić do niedzieli aby najszybciej nadeszła....ale później wejdzie to w nawyk a organizm sam się przestawi, że na codzień jecie 500 kcal a  w weekend 1200.

7.Jeśli chodzi o mój bilans na dziś?  no nie jestem dumna, jednak po tej "stłuczce"musiałam odreagować.A co bardziej pomoże niż wino? :D Uznajmy, że wybaczyłam sobie tą nadwyżkę ale odrobię to jutro  tym bardziej, że będę miała więcej snu oraz ruchu:)

A teraz już kończąc.Postaram się pisać posty częściej, jednak chciałabym mieć do kogo pisać, będę wdzięczna za udostępnianie strony innym motylkom no i oczywiście za komentowanie.Nawet nie wiecie jak bardzo jest to budujące i zachęcające do dzielenia się z wami swoimi przemyśleniami.

Dobranoc, trzymajcie się chudziutko.
Jeśli to czytasz to zostaw anonimową kropkę :** 





















2 komentarze:

  1. Jeej, jak miło widzieć kogoś starszego w anie! Pisz, proszę, więcej o sobie, jak zmienia się twoja waga, jak i co myślisz o jedzeniu, co cię motywuje... Miłego wieczoru c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką chęcią!!!
      Miło widzieć, że ktoś jednak czyta moje wypociny.
      Moje aktualne wymiary są na osobnej stronie w blogu,a aktualnie zastanawiam się co napisać w poście.
      Myślę, że jutro coś wyskrobie mam nadzieje, że tu będziesz :*
      trzymaj się chudziutko <3

      Usuń