środa, 5 grudnia 2018

Zacznij od kontroli ^

Dziś bez przywitania,

Wczoraj przegięłam i to bardzo ...na początku było dobrze do 19 zamknęłam się w 200 kcal.

Później wróciłam do dom i się zaczęło....staram się nie kupować żadnego jedzenia by w przypadku napadu nie mieć czym sie zapchać, ale zbyt wiele rzeczy jeszcze w niej zostało.

łącznie? 1175   dramat.....ale dziś postanowiłam kontrolować się bardziej. max 300 kcal nie więcej.

Jak na razie na moim zegarku jest 12:00 do tej pory wypiłam kawe bez cukru i mleka oraz 0.5 l wody.
10.12 przyjdzie wypłata...mam zamiar wydać ją na prezenty na święta dla rodziny oraz tabletki.
Zrobiłam piękną liste, które tabletki będą mi potrzebne i wyszło, że za całość zapłacę ok 200 zł ! masakra!! ale lepsze to niż jeść!!! 

⧭1. Hepatil -czemu? wspomaga prace wątroby oraz redukuje przyswajalność tłuszczu do organizmu
*2. Chrom- wspomaga walkę z chęcią na słodkie
*3.Tussipect / Sudafed- lek przeciwkaszlowy.Ma w składzie efedryne która wspomaga odchudzanie, lek oczywiście  silnie pobudza dzięki czemu zmniejsza apetyt!
⧭4. GLUKOMANNAN- suplement diety wspomagający odchudzanie, zmniejszający apetyt, ogranicza wchłanianie się tłuszczy do organizmu oraz wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej <3
⧭5. Zielona kawa-naukowo potwierdzone, że redukuje mase ciała, wspomaga spalanie tłuszczu.
⥅C- jako prawdziwy pogromca tłuszczu
⥅A+E- jako wspomaganie 
⥅B6- bierze udział w metaboliźmie białek i tłuszczu
⥅B12-bierze udział w przemianie węglowodanowej, białkowej, tłuszczowej i w innych procesach. Wpływa na energetyczną przemianę materii, dzięki czemu zapewnia aktywność, ma wpływ na wzrost, pracę mięśni, ułatwia przemianę żelaza, tłuszczu
⥅D-również wspomaga odchudzanie 
⧭6. ApetiBlock lub ApetytStop
⧭7. 2beslim
⧭8. Magnez- <jak podaje myfitness.pl>"Magnez nazywany jest pierwiastkiem antystresowym, ponieważ wpływa tonizująco na układ nerwowy i znosi napięcie psychiczne. Sporo także mówi się o korzystnym wpływie magnezu na układ krążenia - może chronić może przed arytmią i nadciśnieniem. Stosowany jest także jako środek pomocniczy w leczeniu bezsenności. Badania przeprowadzone w ciągu ostatnich lat wskazują, że magnez korzystnie wpływać może na proces redukcji tkanki tłuszczowej, jego niedobory natomiast - utrudniają odchudzanie!!!>

Ponadto muszę kupić ocet jabłkowy ponieważ on również wspomaga odchudzanie i zabija uczucie głodu.
Nie zbyt dobrze smakuje ale na prawdę działa!!!!.
Oraz oczywiście ananas z jogurtem<3 

Zostawię to wszystko z pierwszą zasadą :

😷🙇🙈😶NAUCZ SIĘ KONTROLOWAĆ SAMEGO SIEBIE


W Sumie i tak nikt tego nie czyta więc nie wiem po co ja to pisze. 


*edit*

jest godzina 19.33
bilans na dziś: równe 300 kcal.!!!! idę zrobić sobie herbatkę i to by było na tyle dzisiaj, idę męczyć netflixa <3

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w dążeniu do celu <3 Ah, napady są najgorsze, mój cały listopada praktycznie na tym polegał, więc coś o tym wiem. Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej i u ciebie, i u mnie. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow dużo tych tabletek. Uważaj na siebie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogła byś do nie napisać? Chciała bym zacząć z aną ale nie wiem jak się do tego zabrać mój mali - maja.gozdziejewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń