środa, 16 stycznia 2019

Udało się!!!!!!!!

Witajcie kochani nie wierze,że w końcu to pisze, że w końcu to się stało!!!
magiczna 5 pojawiła się z przodu!!
dziś rano waga pokazał mi piękne 59, właśnie dlatego dziś jestem na 0 z kaloryką!
Niedawno cholernie się załamywałam ponieważ ani waga ani centymetry nie pokazywały nic. a jeśli śledzicie  moje diety to widzicie, że  na prawdę staram się nie przekraczać wyznaczonego  dziennego celu.No ale dziś....po walce z moim organizmem w końcu zobaczyłam upragnione 5 na wadze<3.
Może Sudafed pomoże bardziej?

Co się u m ie ostatnio działo? Niewiele!.
Wydawałam pieniądze z wypłaty, co kupiłam ?
-2 pary butów
- nowe suplementy <ukochane tabsy>
- netflix,
- wage która odmierza nie tylko naszą ciężkość ale także ma pomiar tłuszczu, tkanki kostnej, wody i mięśni <3(tak to jest ta z lidla za 40 zł :D )
-nowa maty do ćwiczeń więc jest dodatkowa motywacja!,
-Semilac!  lakiery, żel,pilniki, top matt, pyłek lustrzany
-delikatne produkty spożywcze (dużo warzyw, kawa,jedzenie dla kota,wino,ananas)
-trochę pierdół do nowego pokoju, bo za 10 dni się przeprowadzam  do jednoosobowego pokoju i chce go urządzić po swojemu, więc jakieś ozdoby, firanki, świeczki, odświeżacze, dywaniki, ramki, kupiłam nawet kule śnieżną:D
 i tak oto 1000 zł poszło sobie na randkę i zostawiło mi pusty portfel:D

Już jutro mam pierwszy egzamin, którego na pewno nie zdam ponieważ jest z Angielskiego a niestety ja całe życie szłam w niemiecki ale przecież uniwersytet jagielloński nie wpadł na to, że czyjś etap nauczania nie opierał się na nauce tego języka i tak oto magicznym sposobem nagle z poziomu A2 mam napisać egzamin na poziomi B2+ :D haha żart na sali puste krzesła, no ale co mogę zrobić?  nic tylko modlić się aby ktoś mi pomógł nie?
Reszta egzaminów pójdzie jak w masło więc tego się nie boje.

Ponadto w piątek idę do endokrynologa i mam nadzieje , że dostane skierowanie na badania i zaczną mnie w końcu leczyć bo chuj mnie strzela jak widzę brak efektów w mojej sylwetce,
Dziś po zajęciach  jak wrócę, do domu chce trochę poćwiczyć, pouczyć się na angielski, wyprasować pare ciuchów  i zasnąć przed 23 aby wyspać się przed rzezią :D

Muszę też zacząć w końcu pisać prace, bo nie mam nawet pierwszego rozdziały a do maja mam mieć całą prace w systemie więc muszę w końcu spiąć dupsko i zacząć pisać ;-;
Zastanawiam się też nad dietą Dr.Dukana, kilogram dziennie brzmi zachęcająco ale chyba muszę o tym więcej poczytać bo nie wiem jak to zrobić by schudnąć tylko 10 kg i nie więcej.
Nie chce wyglądać jak sterta kości oblana skórą,wystające kości są fajne i cudowne ale wszystko musi iść w parze z rozsądkiem.Tym bardziej, że i tak będę miała niedowagę <333
Co wy sądzicie o tej diecie?


Tak w ogóle jest was już ponad 2 tysiące to jest niesamowite! Nawet nie wiecie jak się ciesze i jaką cholerną motywacje i siłe do działania mi to daje! Coś cudownego aż nie mogę uwierzyć i się popłakałam ze szczęścia! to jest najszczęśliwszy dzień jaki dotąd miałam.Oj na prawdę już dawno się tak nie cieszyłam jak dziecko! jak teraz!! Haha niesamowite :D DZIĘKUJĘ WAM ZA TO, ŻE JESTEŚCIE!!!!!
Coś czuję, że jak dziś przetrwam 0 kcal, do końca dnia to już nie będę miała z tym problemu tak jak kiedyś przed przyjazdem rodziców.
A jak tam u was? ostatnio mało się odzywacie i pod postami i na gg.
Piszcie proszę bo uwielbiam z wami pisać i dajecie mi niesamowitą motywacje!!
Ewentualnie wstaw zwykłą kropkę, będę wiedziała, że mam dla kogo tu być.
Trzymajcie się chudziutko motylki.
Trzymam za was kciuki  :**





7 komentarzy:

  1. jej super że waga ruszyła , cieszę się bardzo :)
    sama marzę o 5 z przodu ale to trochę jeszcze potrwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się niesamowicie ciesze i jakoś odrazu odechciało mi się jeść XD

      kochana uda ci się tak jak mnie! wierze w ciebie, skoro mi przy hashimoto się udało to każdemu się uda!

      Usuń
  2. wooow gratki! Co do Angielskiego to moge pomoc jak cos :D mam ogarniey idealnie no bo w uk sie uczylam, a teraz pracuje w renomowanym biurze wiec mam pewnsc ze angol mam dobry xd w mowie i pismie. Jezu to GG jeszcze istnieje?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, kontaktowałyśmy się kiedyś na gg? Napisz do mnie! 41750194
    GRATULUJĘ! To ogromny sukces zobaczyć tą piąteczkę z przodu. Oby tak dalej kochana.
    Życzę ci powodzenia na egzaminach i oczywiście w pisaniu pracy/.

    OdpowiedzUsuń